torstai 2. helmikuuta 2012

Jaa että tämmönen tähän väliin : D



Eräs ihanainen bloggaaja iiv mut haastoi tämmöisen tekemään ( tässä hänen bloginsa =3)
joten ajattelin että tänne teen kerta on niin vähällä nuo muut blogit olleet päivitysten suhteen :D


Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle
 - Voivoi kun en oikeen tunne näitä muita bloggaajia :D TÄÄ ON TEILLE KAIKILLE JOTKA BLOGGAATTE JA TÄHÄN SILMÄNNE ISKITTE, muistakaahan sitte lisäillä mut siihen niin pääsen iteki lukemaan >:D


nambo van

Oon värjänny hiuksia 16-vuotiaasta ja värejä on ollu niin sinisestä punaseen ku blondiinki :D
Nyt on musta tukka =) Mulla on ollu kans siniset rastat >:D

nambo tuu

Vietän aivan liikaaki aikaa virtuaalielämässä :D

nambo trii

Mun suosikkiruoka on kana kermakastikkeessa tuorepastan kans <3


nambo fourr


Asun homomiehen kanssa :3 se on mun avovaimo <3


nambo faiv


Oon tosi sosiaalinen ihminen ja muhun on helppo tutustua :>


nambo siks


Rakastan konsolipelejä, bilistä, korttipelejä, autoja ja muita härpäkkeitä :D

nambo seven

Oon aika maskuliininen heppu :D





2 kommenttia:

  1. :D ooi, kiitos insipaatiosta! nyt tuli mieleen, että pitäs kyllä tehä hiuspostaus! mää oon värjänny hiuksia 5-vuotiaasta. Hiukset on ollu punaset, vihreet, pinkkit, violetti, mustat, brunetet, blondit... malleina tosi lyhkäsistä puoleen selkään ja sitte on ollu kaikkea huovutusta seassa ja teippilisäkkeet ja sen semmoset. Eipä muuta ku kaivelemaan vanhoja valokuvia :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii ollos hyvä vaan 8))) pitäs itelläki toho toiseen varmaa joskus.. :D harmi vaan ku ei hirveesti oo kuvia ku oon laiska kuvaamaan ku ei oo kameraa vaan joku puhelimen kamera vaan D:

      Poista